FAQ

Här nedan visas svar på frågor som vi ofta får.

Priser och betalning

Varje vara anges med pris inklusive moms. I kundvagnen kan man se det totala priset inklusive alla avgifter, moms, frakt och betalning. Vi erbjuder delbetalning, faktura, kortbetalning och direktbetalning, mer information om betalningsavgifter hittar du här.

Reklamation

Vid reklamation sänd en bild på produkten med bevis på att den inte fungerar till reklamation@visionize.se så skickar vi en ny till dig.

Frakt och leverans

Frakt sker med DHL. Leverans sker till närmaste servicepoint för privatpersoner, till företag sker utkörning vardagar innan kl 17. Leveranstiden anges i kundvagnen under respektive fraktsätt.

Ångerrätt och retur

Din ångerrätt (ångerfristen) gäller under 30 dagar. I ditt meddelande till oss måste det klart framgå att du ångrar dig. Ångerfristen börjar löpa den dag du tog emot varan eller en väsentlig del av den. Om avtalet gäller en specialtillverkad vara – eller en vara som fått en tydlig personlig prägel, börjar ångerfristen löpa den dag vi lämnat information.